آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

واکسن یکسالگی

1390/2/1 15:57
نویسنده : فرزانه
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

بالاخره بعد از 2هفته تاخیر رفتیم وواکسن یکسالگیتو زدیم .خیلی اضطراب داشتم چون تو سرمای خیلی بدی خورده بودی وبنا به توصیه دکترت باید دوهفته ای صبر میکردیم .میترسیدم هنوز سرماخوردگی توی بدن نازت باشه .ولی تو اصلا اذیت نکردی وخدارو شکر هیچ مشکلی برات پیش نیومد فقط همون لحظه اول یکم گریه کردی و زود آروم شدی

عزیزدلم روزی صدهزار بار خدارو به خاطر وجود تو شکر میکنم به خاطر اون همه زیبایی پاکی ومهربونی که در نگاه تو ووجود تو نهاده است.وقتی تو درکنارمی وبا اون لبهای کوچولوت به صورتم لبخند میزنی به آرامشی میرسم وصف ناپذیر

niniweblog.com

عزیزم سلامتی وشادی تورا از همون خدایی میخوام که تورابه من هدیه داد

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان غزل
1 اردیبهشت 90 16:23
سلام خاله. واکسن زدی عسیسم قربونت برم زود زود یادت میره دردش
سارا
1 اردیبهشت 90 16:48
الهی بگردم خاله دیدی زود خوب شد؟سرما خوردگیت چطوره عزیزم بوسسسسسسسس
مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 17:14
الهی بمیرم دردت اومد زود خوب میشه
مامان
1 اردیبهشت 90 17:24
مبارکه خاله جووووووووووون
مامان
2 اردیبهشت 90 2:53
خدا رو شکر واکسنه یک سالگی خیلی اذیت نمیکنه انیسا جونم خیلی نانازی ها
مامان مينوفر
2 اردیبهشت 90 3:13
خوشحالم كه اذيت نشدي اخه شما بچه ها خيلي ناز نازي هستيد حيفه اذيت بشيد
مامان مريم
2 اردیبهشت 90 15:37
سلام عزيز خاله خوبي.فدات بشم.ماشالله به تو.راستي لينکت کردم تو هم ما رو لينک کن.
رز
2 اردیبهشت 90 15:44
به سلامتی کلاواکسن یک سالگی سبکه ولی ممکنه یکی دوهفته بعد بدنش دونه بزنه که مهم نیست ببوسش
مامان روان شناس
2 اردیبهشت 90 17:01
وای انیسا و نائریکای من باهم می رند مدرسه اونوقت هم باید بریمشون واکسن بزنند آخه یی
مامان شیدا
3 اردیبهشت 90 2:05
سلام فرزانه جون خدا رو شکر که گل دخترت حالش خوبه فعلا تا شیش سالگی از شر واکسنا آسودهای خوش به حالتون... به ما هم سری بزنی ممنون میشمبوسسسس
rahim
4 اردیبهشت 90 19:32
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 12:20
سلام گلم ببخشید من لب تابم ویندوزش ریخته به هم اون دوتا پست بالا برام کدر باز می شه و نمی تونم بخونم فقط خواستم بگم من به یادتون هستم بوسسسسسس