آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

بدون عنوان

1391/9/10 18:18
نویسنده : فرزانه
1,606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیمه وجودم

چند ماهی است که خاطراتت را دروبلاگت ثبت نکردم نه اینکه یادم بره بلکه فرصت نکردم .مگه میشه چیزهایی از یادم بره که لحظه به لحظه با وجود شون زندگی میکنم .مگه میشه کارهای قشنگ وشیرین تو که هرروزم را زیباتر میکنه را فراموش کنم . حضور تو در دنیای من آنچنان زیبا ودوست داشتنی ست که حاضر نیستم تک تک ثانیه های با تو بودن را با بهترینها عوض کنم .انقدر وجود پاک ومعصومانه ات در زندگی ام دلنشین است وآنچنان انرژی به من میدهد که حاضرم ساعتها در کنارت بنشینم وچشم از چهره زیبای تو برندارم .خاطرات شیرین کاری های زیبایت ولحظه لحظه بزرگ شدنت را در جایی نگه داشته ام که هیچ وقت پاک نشوند وهرروز با مرور لحظه به لحظه اش لذت می برم ولی با این حال  تمام خاطراتت رو توی دفتری نوشتم وامروز میخواهم دوباره در وبلاگت ثبت کتم تا تو هم همیشه از خواندنشان لذت ببری 

عشقم .زیباترین گل زندگی ام .با تو نفس میکشم واز بودن در کنار بسیار شادمانم .آرزویم دوام این شادی ودیدن لبخند بر لبان زیبای توست

پسندها (1)

نظرات (2)

مهلا میر
17 تیر 92 13:32
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون
علی
1 اردیبهشت 93 13:57
افسوس … یگانه سؤالی که هیچکس نمی تواند پاسخی به آن بدهد این است ؛ سعادت چیست ؟