آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

تولد بابای مهربون

1390/1/29 0:42
نویسنده : فرزانه
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

niniweblog.com

امروز بیست وهشتم فروردین ماه سالروز تولد کسی است که تمام زندگیش وقف من وتوست و به گفته خودش من وتو توی قلبش جاداریم . امروز سالگرد شکفتن کسیست که من وتو عاشقانه دوستش داریم ووجود زیبایش تنها بهانه زیستنمان .تاریخ تولدش بهانه ایست تا فراموش نکنیم آمدنش را.امروز سالروز تولد بابای عزیز ودوست داشتنی توئه.

امسال دومین سالیه که در چنین روز زیبایی تو هم حضور داری وسه تایی با هم جشن میگیریم البته پارسال تو خییییییلی کوچولو بودی ولی امسال خیلی زیبا در شادیمون شرکت کردی ونانای کردی .عزیزم میدونم که توهم در چنین روزی بی نهایت شادی.دیشب حدود دو ساعتی تو بازار با هم گشتیم تا بتونیم هدیه ای به عنوان یادگار برای باباییت بخریم .عزیزم تو اصلا اذیت نکردی و من خیلی راحت تونستم یه هدیه از طرف خودم ویکی از طرف تو برای بابایی بخرم وبه خونه برگردیم دیشب بابایی را سورپرایز کردیم وسه تایی خییییییییییلی بهمون خوش گذشت

niniweblog.com

                                                                  

 

niniweblog.com

بیا با هم از ته دلمون به بهترین بابای دنیابگیم

   يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد

با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد

عزيزم امروز قشنگ ترين روز زندگيمونه

تولدت مبارک   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان ماهان
28 فروردین 90 22:43
عزیزم تولد همسر خوبت و به شما تبریک میگم الهی سالیان سال در کنار هم باشین
رز
28 فروردین 90 23:55
تولدبابایی مبارک بهترینهاروبرای خانواده پرمهرتون آرزومندیم هامان و مامانش
مامان پارسا جون
29 فروردین 90 2:37
عزیزم تولد عشقت مبارک. وبلاگ خیلی قشنگی داری با متنهای خیلی زیبا من که خیلی خوشم اومد شاد و خوشبخت باشید
مامان
29 فروردین 90 2:46
سلام به دختر خانمه خوشکل تولده باباییت مبارک انشالله خدا براتون نگهش داره و همیشه کناره هم شاد باشید خوشحالم که بالاخره یه همشهری پیدا کردم اومدی اصفهان خبرم کنید ما هم شما رو میلینکیم راستی کجای خوزستانید؟ ما چند سالی ابادان بودیم
مامان قندعسل
29 فروردین 90 8:12
سلام تولد بابایی مبارک
سارا
29 فروردین 90 11:18
سلامممممم تولد بابایی مبارک آنیسا جونم امیدوارم همیشه کنار هم شاد وسلامت باشد
سارا
29 فروردین 90 11:19
راستی آنیسا جون به مامانت بگو از دستش ناراحتم دیگه به ما سر نمی زنه
مامان
29 فروردین 90 21:07
سلام انیسا خانمه گل ای جونم توی عکسه ننه نقلی خیلی ناز شدی ما هم چند سالی ابادان بودیم ذوالفقاری بودیم الانم خواهرم ابادان زندگی میکنه عکسه بیمارستانه ارین رو که دیدم گریم گرفت من خیلی از ابادان خاطره دارم سه سالی میشه که نیومدم .یه بار اومدیم به اتفاقه همسری بس که کثیف شده بود همسرم که اصفهانی الاصله با تمسخر بهم گفت ابادان ابادان که گفتی همینه؟؟؟اخ دلم ÷ر کشید
مامان روژین
29 فروردین 90 22:28
سلام . لطفاً یه سر به وبلاگ روژین بزن . مفصل رسم دندون فشونمون رو توضیح دادم . فقط به خاطر شما .
محمد گیان
30 فروردین 90 5:44
سلام خاله فرزانه سلام آنیسا جان از طرف من به بابات تولدشو تبریک بگو انشالله 120 سالگی و صیح وسالم در کنار هم خانوادگی با عشق زندگی کنین ممنون که به من سر زدی
مامان فرشته
30 فروردین 90 6:41
سلام عزیزم یه دنیا تبریک می گم ان شاا... 120 سال عاشقانه با هم باشید بوسسسسسسس
محمدامین انصاریپور جرم افشاری اسفه
30 فروردین 90 10:46
دایی جان تولدت مبارک انشاالله 122ساله شی نه کمه 133 ساله شی بوس
مامان ماهان
30 فروردین 90 19:59
خیلی ممنونم عزیز دلم
مامان روان شناس
31 فروردین 90 0:24
فرزامه جون مرسی که به ما سر زدید منم شما رو لینک کردم اگه می تونی بلاگفا رو لینک کن . زاد روز بابایی هم مبارک باشه 100 سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید
مامان فرشته
31 فروردین 90 13:42
عاشقتونم اگه درد دل با شماها نباشه که من دق می کنم بوسسسسسسسسس
مامان روژین
31 فروردین 90 15:19
اولاً که دستمال سر آنیسا جونی رو بخورم ؟؟؟ بعدش هم می خواستم بگم ما هم تو این تهران فلان فلان شده نتهاییم .
شادی
31 فروردین 90 16:04
سلام مرسی که به وبلاگ مهرسای من سر زدی- ممنون از لطفت - آنیسا کوچولوی شما هم نازه ماشاا...-
مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 13:15
عزیزم با اجازه لینکت کردم
نسترن
4 اردیبهشت 90 7:58
سلام خانومی. نظرات پسهای دیگتو نتونستم بازکنم جز این پست. واقعاکه آنیساجون خیلی ماشالاه نازتر میشه ازحموم میاد. دراومد ازحموم یه دونه الماس
محسن
6 اردیبهشت 90 17:21
واسه پستهای جدیدتون نمیشه نظر گذاشت ؟!!! عجیبه تا اسم حموم میاد پرهام خودش لباساشو در میاره می پره حموم دیگه بیرون هم نمیاد ... معمولا خانمها حمومشون طول میکشه
مامان مهرسا
8 اردیبهشت 90 8:24
سلام مامان آنیسا برای پست جدید نمیشه نظر گذاشت .آنیسا جون خیلی ماهه از طرف من ببوسش