آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

حمام کردن گل من

1390/2/6 3:01
نویسنده : فرزانه
1,518 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس آنیسای گلم وقتی از حمام اومده

عزیزم هروقت میبرمت حمام اینفدر گریه میکنی که حد نداره .از هر ترفندی هم برای سرگرم شدنت استفاده میکنم ولی اصلا فایده نداره واز شدت گریه های تو کلافه میشم ولی قشنگم ببین چه قدر ناز میشی وقتی حمام میکنی امیدوارم در آینده نزدیک بهتر بشی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

مریم
3 اردیبهشت 90 12:37
سلام مامان آنیسا چه دخمل هلویی ببوسینش چرا از حمام کردن ناراحت میشه براش اسباب بازی ببرین سرش گرم بشه عوض دختر من بذار که با هرکسی مشتاقه و نامبر وان میپره توی حموم بعدشم دیگه در نمیاد و باید به زور از تو حمام بیاریش بیرون من امروز وبلاگتونا دیدم خوشحال میشم به من هم سر بزنید راستی اگه دوست داشته باشین با هم تبادل لینک کنیم وبلاگ دخترم هست دیانا الهه ماه و جنگل دوستتون دارم
مامان فرشته
3 اردیبهشت 90 13:30
سلام گلم ای جانم قربونت بره خاله عافیت باشه عزیزم
مامان زهرا نازنازی
3 اردیبهشت 90 14:00
(✿◠‿◠)
مامان قندعسل
3 اردیبهشت 90 14:55
عافیت باشه انیسا جونم
سارا
3 اردیبهشت 90 20:01
الهیییییییی بگردمت چقدر خوشگل شدی چه کلاه قشنگی فزرانه جون پسرای منم هردو پدرمنو در میارن باور کن حمام بردنشون یک کابوس هر ترفندی هم بگی بکار بردم هیچ فایده ای نداشته
آبجی فهیمه
3 اردیبهشت 90 20:56
سلام مامان آنیسا: ممنون از اینکه به وب ما سر زدید و ممنون از تبریکتون. چه ناس شده دخملتون...خدا ببخشدش. راستی ممنون از اینکه وبمون رو لینک کردید... آنیسا جون رو از طرف من ببوسید
رعنا (مامان سیما)
4 اردیبهشت 90 7:52
سلام مامان آنیسا خوشگله وای چه دختر نازی داری حتما براش اسپند دود کن راستی به ما هم سر بزنید منتظرتونیم البته اگه لینک هم بشیم خیلی خوشحال میشیم
رز
4 اردیبهشت 90 11:40
عافیت باشه عزیز خاله خوب می شه نگران نباش عزیزم
مامان روژین
4 اردیبهشت 90 13:18
خوردنی شده خاله ها . هلو کوچولو موچولو . فرزانه جون از رنگ انگشتی تا حالا استفاده کردی که تو حمام سرگرمش کنی ؟ فکر کنم جواب بده .
خاله سحر
4 اردیبهشت 90 23:19
عزیــــــــــــــــــــــــــــزم الهی عافیت باشه مرسی از لطفتون
سارا
5 اردیبهشت 90 15:25
سلام فرزانه جونم خوبی؟دخمل گل ما چطوره؟
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 17:22
سلام خوبین ؟
مامان محمد پرهام
5 اردیبهشت 90 20:33
ببخشید انگار دیر اومدم،اما جریانات داشتم شمام که اونورا پیدات نمی شه! می گم فرزانه جون من پرهام رو توی وانش می شورم و آخر سر آب رو سرش می ریزم که دیگه گریه ها شروع می شه و قبلش عروسکاش رو می شوره تا منم لیفش بزنم،اما امان از دوش آخر و آب روی صورت این راه رو امتحان کردی؟
جیگر طلا
6 اردیبهشت 90 0:27
خوشکل خانم چقد تو نازنازیی فسقلی بانمک.
مامان روژین
6 اردیبهشت 90 0:37
اومده بودم حال و احوال کنم باز هم به شکل یه هلوی خوردنی دیدمت . بوس.
مامان
6 اردیبهشت 90 1:18
عافیت باشه خانم دختری ما هم یه مدت از حموم میترسید و جیغ و ویغ میکرد اما حالا عاشقه حمامه بچه ها هر روز یه مدلن من یه صندلی براش خریدم تو حمام میشینه و یه کاسه میدم دستش که روی خودش اب بریزه و منم تو این حین میشورمش موفق باشید
مامان محمد پرهام
6 اردیبهشت 90 9:17
راستی یه سری هم به این آدرس بزن: http://kuudak.blogfa.com
خاله ایی
6 اردیبهشت 90 12:29
سلام فرزانه جان و سلام آنیسا جونم عافیتت باشه گلم سرما نخوری به نی نی ماهم سر بزن گلم منتظرتیم
زينب عشق مامان و بابا
6 اردیبهشت 90 13:05
سلام دختر گل حموم كه ترس نداره مامان ميخواد كه تو تميز باشي پيش همه عزيز باشي
مامان مهسان
6 اردیبهشت 90 18:26
سلام عزیزم.من چند بار نظر گذاشتم نمیدونم چرا نبود. اللهی بگردم عزیزم تو هم مثل مهسانی مهسان هر وقت از خواب بیدار میشه سرحاله میبرمش حموم والا اجازه نمیده از بس جیغ میزنه.خانوم ناناز ببین چه تمیز شدی
مامان ماهان
6 اردیبهشت 90 22:19
عافیت باشه ناناز خانم
ریحانه
6 اردیبهشت 90 22:19
ممنونم از تبریک قشنگتون بوووووووووووس
سارا
7 اردیبهشت 90 10:30
سلام فرزانه جونم خوبی؟آنیسای خوشگلم چطوره؟بوسس
سميه
7 اردیبهشت 90 11:04
سلام بر مامان آنيساي گل.... ممنونم كه كه افتخار دادين و به منو دخملم سر زدين.... خوشحالم كه شما هم ني نيتون دخمله.... ميشه لينكتون كنم آيا؟؟؟
مامان حسین
7 اردیبهشت 90 18:33
عافیت باشه خاله.
مامان ماهان
8 اردیبهشت 90 8:42
ممنونم از حضورتون بله وبلاگ داره
مامان غزل
8 اردیبهشت 90 10:40
سلام عزیزم. از اون خنده شیطونش معلومه چه کار میکنه وقتی حمام میره. انیسا جون خاله عافیت باشه.
مامان حسین
8 اردیبهشت 90 12:32
سلام من هم شما را لینک کردم.
rahim
8 اردیبهشت 90 18:30
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر
آبجی فهیمه
8 اردیبهشت 90 20:19
نیما
9 اردیبهشت 90 8:47
آخ قدوووووووو چقدر خوشمل شده .
مامان ماهان
9 اردیبهشت 90 9:29
از لطفت بسیار بسیار ممنونم آنیسا جونو ببوس
مونا (مامان النا )
10 اردیبهشت 90 15:18
سلام فرزانه جون ممنونم که به من و النا سر میزنین و کلی خوشحالمون میکنین النا هم درست مثل آنیسا ست.از حموم خوشش نمیاد و کلی گریه میکنه خیلی کلافه میشم!! وقتی کوچولو بود خیلی راحت تر حموم میومد.الان مکافاته!!! آنیسای گلم رو از طرف من ببوس
ماماني ياستين
11 اردیبهشت 90 20:31
سلام عزيزم،اومدم بگم ما هم دوستون داريم عافيت باشه ناناز خانم ،حموم عروسسسيت
لیلا
13 اردیبهشت 90 0:57
چه گلی شده این فرشته....ببوسش از طرف من....
بهاره
10 مرداد 90 13:37
سلام من زنموی انیسادختر فرزانه جون هستم که سایت دختر گلتونو از سایت انیسا پیدا کردم گفتم یه سری بهتون بزنم یه ترفند برای حموم رفتن انیسا جونو ببرین تو حیاط ذباهاش حسابی اب بازی کنین و بزارین هر کاری می خواد بکنه بعد از یه مدت تا بهش بگین بریم اب بازی حموم خودش لباساشو در میاره ما با انیسا هم همین کارو کردیم از وقتی که بردیمش تو حیاط مامانی اب بازی کرده تا اسم حموم میاد یا اب بازی خودش لباساشو در میاره