آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

نظرات (8)

مامان ماهان
27 فروردین 90 8:18
وای خدا ببینین این دخمل ناز و..................یه ماچ گنده
مامان غزل
28 فروردین 90 0:00
هی وای من. مامانی چرا دخمل خوشمل مارو به این روز داوردی شوخی بود عزیزمشما هر جوری باشی عین ماهی
سارا
28 فروردین 90 10:05
قربونت اون چشمای خوشگلت خاله
آبجیِ ریحانه
28 فروردین 90 15:47
سلام آنیسا جونی: سلام مامان آنیسا: وای خدا،آنیسا تو چگده خوشملی! من وبتون رو لینک کردم.. راستی ممنون از تبریکتون دلتون آروم
فرشته جون جونی
28 فروردین 90 23:56
سلام عزیزان من آنیساجون وماماش فرزانه خانم اول سال نوبعدتولدآنیساجون وبعد تولد بابای انیساجونو به همه ی شما تبریک میگم الهی همیشه دلتون شاد باشه وتوی هوای گرم خوزستان سالم وبانشاط باشید ممکنه بگید پازل عکس آنیساجونو چطوری گذاشتید ممنون میشم انیسای همیشه زیبارومیبوسم
نسترن
29 فروردین 90 6:21
سلام مامان آنیسا جون. تولد همسری مبارک. اینشالاه همیشه خوشبخت و زیبا زندگی کنین
لیلا
31 فروردین 90 17:44
چه دخمل عنکبوتی نازی .....بوس بوس بوس .....عزیزم من لینکت کردم....
مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 16:04
سلام عزیزم به خاطر وجود قطرات بارون نمی شه اون بالا نظر داد الهی فداش بشم که دخمل ناز ما اینهمه خانمه و رفته واکسن زده و الانم خوبه بس که خانم و قویه بوسسسسسسسسس