آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

بازگشت از سفر

1390/6/29 4:15
نویسنده : فرزانه
11,875 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیمه وجودمniniweblog.com

من و تو بالاخره روز سه شنبه 22شهریور ماه ساعت 20و45 دقیقه بعداز یه مسافرت نسبتا طولانی وبا یه عالمه دلتنگی برای بابایی وخونه پراز مهرو صفامون به آبادان برگشتیم

عزیزم درسته جای بابایی توی این سفر در کنار ما خیییییلی خالی بود ولی بااین حال به من وتو بی نهایت خوش گذشت .باهم پارک رفتیم . بازار رفتیم وکلی چیز خریدیم .به میدان امام اصفهان رفتیم وسوار درشکه شدیم واز اونجا برای بابایی وآرمان وارمغان سوغات خریدیم .خونه تک تک فامیل رفتیم وبه همه سرزدیم .یک شب خونه خاله افسانه پیش ارسلان موندیم وفرداش یه تولد حسابی براش گرفتیم وتو کلی با بچه ها بازی کردی وخوش گذروندی وچون مهمون بودی به همه بچه ها زور میگفتی .

عسلم توی این سفر عمه پریوش وعمه فرزانه بهت هدیه دادند وخاله مینا برات یه لباس خیلی خوشگل خرید .خاله افسانه وارسلان بهت کتاب و عروسک وcdدادند ومهرشاد برات از مشهد یه دست لباس ناز سوغات آورد وسحرجون علی رغم اینکه تو همیشه توی اتاقش بودی وتورو پارک میبرد برات چند تا کش موی خوشگل خرید .دست همشون درد نکنه وامیدوارم من وتو بتونیم یه روزی این همه محبت رو جبران کنیم .آنیسا جونم خیییییییییییییلی خوشحالم که این قدر همه تورو دوست دارند وبه تو محبت میکنند .ماهم همشون رو از ته دل دوست داریم واز این راه دور تک تکشونو میبوسیم .

وقتی برگشتیم بابایی برامون سنگ تموم گذاشت با کلی هدیه خوشگل برای من وتو وشام خیییلی خوشمزه ای که برامون درست کرده بود .دست گل بابایی هم درد نکنه .عزیزم اینو بدون که تو صاحب بهترین بابای دنیایی ومن مهربون ترین همسر دنیارو دارم .

باباجون مهربون .من وآنیسا خییییییییییییییییییییییییلی تورو دوست داریم وعاشقتیم

 

دخترکم ازهمه مهمتر این که دکترت از چکاپ ماهیانه ات خیلی راضی بود وگفت که آنیسا خانوم ما داره روز به روز بزرگتر وخانوم تر میشه .امیدوارم همیشه شادو تندرست وسالم باشی وهیچ وقت خنده ازاون لبای قشنگت پاک نشه .

آرزو دارم همیشه من وتو وبابایی در کنار هم شاد وخندان باشیم وسه تایی زیر سایه الطاف خدای بزرگ  به زندگی لبخند بزنیم.

 

آنیسا جون

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

فرشته
29 شهریور 90 1:53
سلام سفرا بی خطر خوش گذشت ؟ آنیساجون چطوره؟انشاالله همیشه سفرای خوب داشته باشین خوش باشین آنساجونو ببوسین
مامان ریحانه
29 شهریور 90 2:03
سلام رسیدن بخیر همیشه به گردش
مامان نائیریکا
29 شهریور 90 2:43
آنیسا جونم رسیدن به خیرو چشم و دل وبابایی هم روشن . کادوهات هم مبارک باشه
رز
29 شهریور 90 8:54
هوراااااااااااااااااااااااما خیلی خیلی خوشحالیم که دوستان عزیزمون برگشتن و از این دلشادیم که به شما خیلی خوش گذشته وبهترینهارو برای شما و خانواده پر مهرتون آرزومندیم "هامانی و مامانش"
بابا محسن
29 شهریور 90 9:18
رسیدن به خیر . واقعا جای بابائی خالی بوده انشالله این عشق و محبت روز به روز بیشتر بشه و صد البته که الان هم به اندازه یک دنیاست . براتون بهترینها را آرزو داریم ضمنا آپیم
محيا كوچولو
29 شهریور 90 9:57
آنيسا جون منم اصفهان به دنيا اومدم لينكتون كردم هميشه خوش باشيد
مریم
29 شهریور 90 12:06
سلام خانومی سفر به خیر می بینم که خیلی خیلی خوش گذشته خدارو شکر همیشه خوش باشین
مامان پارسا جون
29 شهریور 90 12:33
سلام خوش گذشت؟ رسیدن به خیر. بوس واسه آنیسا جون
الهام مامان رامیلا
29 شهریور 90 16:02
سلام خانمی همیشه به گردش و سفر انشالله همیشه باهم خوش باشید مرسی از حضور گرمت بوس برای آنیسا گلم و مامان عزیزش
آوين
29 شهریور 90 23:27
سلام عزيزم سفر به خير اميدوارم هميشه در كنار هم خوش باشيد
مامان ماهان
29 شهریور 90 23:59
رسیدن بخیر عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه خوش باشین و کانون گرم و صمیمی خونه تون همیشه پر از عشق و صفا باشه
مامان حسین
30 شهریور 90 8:47
سلام رسیدن به خیر خانومی خوشحالم بهت خوش گذشته عزیزم دو تا عکس انیسا جون خیلی ماه شده...دلم براش ضعف رفت..شاد باشی .
مامانی شیما وحدیث
30 شهریور 90 17:25
به به چه سفرخوبی من که خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم سفر به دوستای عزیزم خوش گذشته ،ولی جای بابایی خیلی خالی بوده (البته بین خودمون باشه بدون این شوشوهای عزیز پیش مامان اینا بیشترخوش میگذره ) وای بابایی پیامم ونبینه دیگه نمیذاره به هم پیام بدیم شوخی کردم .آنیساجون خوشکل مشکل تپل مپل رو یه بوووووووووووووووووس خوشکل بکن
نانی
30 شهریور 90 21:49
مامان احسان
31 شهریور 90 13:56
سلام سفر خوش گذشت بابایی از دلتنگی درا.مد با اومدن شما امیدوارم همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشید آنیسا خانوم می بوسمت
مونا (مامان النا )
1 مهر 90 0:29
100000 ماشالله به دختر گلم مامان فرزانه ی مهربون صدقه و اسپند یادت نره عزیزم ایشالله همیشه خوب و خوش باشین همیشه به مسافرت های خوب خوب
طهورا
1 مهر 90 8:19
سلام عزیزم.ایشالا همیشه خوش باشی و سرحال. ممنون که سر زدی.نمیدونم والا این بلاگفا چه مرگشه! گاهی بعضی از لینکای من رو بی دلیل حذف میکنه! بااینکه برای لینکام شماره گذاشتم تا حواسم باشه اما بازم یادم میره.لینک شما رو هم ظاهرا حذف کرده ومن متوجه نشدم.چون من هرروز بدون استثنا به همه ی لینکای وبلاگم سر میزنم. در هرصورت شرمنده ی شما شدم که این مدت سر نزدم.دلیلش این بود. لینکتون رو دوباره درست کردم. آنیسای خاله بوووووووووووووووس
مامان گیسو
1 مهر 90 21:05
سلام دوست گلمممممم خوبین ؟ رسیدن به خیر همیشه به گردشو شادی واییییییییییی آنیسا جونم چه لباس خوشگلی بوسسسسسسسس
مامان ال آی
3 مهر 90 8:23
سلام . فرزانه جون . خدار وشکر که صحیح و سالم از سفر برگشتین . وقتی نیستین دل آدم یه جورایی می گیره . هی سر می زدم . وو قتی پست جدید نمی دیدم دست از پا ذراز تر بر می گشتم . راستی این خانوم خوشکل ما چند کیلو هست .قدش چقدر ]؟ برای واکسن 18 ماهگیشون خیلی استرس دارم . فرزانه جون یعنی منم باید ال ای رو بای چکاب ببرم ؟
رعنا(مامان سیما)
4 مهر 90 12:23
سلام فرزانه جون رسیدن به خیر دلمون براتون تنگ شده بود انیسا خانوم هم تو این چند وقت بزرگتر و خانومتر شده از طرف من خوشگل خانوم و ببوسش
ثمين
5 مهر 90 21:44
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان ایلیا
9 مهر 90 21:43
همیشه به مسافرت خانوم خانوما.چقدر تو ناز و خوشگلی خاله.هزار ما شاالله. فرزانه جون کوچولوت فوق العاده نازه.هزار ما شاالله. روزایی پر از شادی و سلامتی را براتون آرزو می کنم عزیزم. ممنون که به ما سر زدید.
مامان نوژا
10 مهر 90 8:12
به به رسیدن به خیر خیلی وقت نبودینا دلمون واستون تنگ شده بود.آنیسا رو ببسود از طرف من
مامان آریان جون
11 مهر 90 0:45
همیشه به گردش دختر نازی دارید .خدا حفظش کنه
مامان عرفان
12 مهر 90 21:21
سلام.سفر خوش گذشت؟خوش به حالت چه هدیه های خوشگلی گرفتی
مامان ویانا
13 مهر 90 1:23
وااااااااااااااااااای چه دخمل نازی مثل عروسک می مونه می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتت یه عالمه خوشکل خانم به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
فهیمه
15 دی 90 10:12
سلام عزیزم دستور رژیم تو وبلاگمه