آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

همنفس

1390/5/1 18:59
نویسنده : فرزانه
666 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام همنفسم .سلام همسفر کوچولوی من توی تک تک لحظه های زندگیم

آنیسای نازم این روزها فضای خونه پرشده از صدای قشنگت ونشونه های شیطنت هایت در گوشه گوشه خونه نمایانه .چه قدر در کنار تو آرام وشادم

هر صبح با لبخند زیبایت از خواب بیدار میشوم وبوسه های گرمت در طول روز انرژی وصف ناپذیری را به من هدیه میکنند .کودکم. خوشحالم که مادر شدم ولذت مادر بودن را تجربه میکنم .تمام وقتم را پر کرده ای و همدم ثانیه به ثانیه زندگی ام شده ای .به اندازه تمام آسمانها وزمین وتمام ستاره ها دوستت دارم

من هم قدم به قدم در کنار پاهای کوچکت گام برمیدارم تا مبادا خاری در پایت فرو رود وطوفان زندگی قامت نحیفت را خم کند تا تو بزرگ شوی ومقتدرانه روی پاهایت بایستی و باتوکل برخداپیش روی به سوی یک زندگی آرام وشاد .موفق ودوست داشتنی. زیبا وسبز و...

عزیزم من اطمینان کامل دارم که من وتو پدرت روزی بر بالای بلندترین قله های خوشبختی می ایستیم واز آنجا خدا را شاکر میشویم .پس به امید آنروز...

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مونا (مامان النا )
1 مرداد 90 2:54
الانم با هم خیلی خوشبختین مامان فرزانه! همین که سالم هستین و در کنار هم خوشحالین خود خوشبختیه ایشالله همیشه در کنار هم شاد باشین
مامان احسان دانشمند کوچک
1 مرداد 90 6:39
دستور کیک: http://www.mamisite.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=99&start=50 این لینکشه
فهیمه مامان پرهام
1 مرداد 90 7:35
انشااله خدا هر دو رو در پناه خودش برات سالم و سلامت نگه داره
مامان حسین
1 مرداد 90 11:34
سلام عزیزمممم با این نوشتت یه عالمه انرزی مثبت بهم انتقال دادی .ممنون دوست گلم.
آوين
1 مرداد 90 15:14
سلام عزيزم از اينكه مي خونم كه حالت بهتره خيلي خوشحالم اميدوارم هميشه در كنار هم خوش باشيد
زينب عشق مامان و بابا
1 مرداد 90 16:30
سلام خوشحالم كه خوب و سلامت هستيد گل دخمل نازت رو ببوس.انشاالله هميشه شادو خرم باشيد
maman nuzha
2 مرداد 90 10:16
salam ba ejazaton man az in matn ke neveshtin khosham omad va copy kardm
سارا
2 مرداد 90 15:38
الهی قربونت برم فرزانه جونم که اینقدر با احساس می نویسی
رعنا(مامان سیما)
3 مرداد 90 9:17
سلام فرزانه جون امیدوارم همیشه سلامت باشین و همراه آنیسا و همسرت روزهای خوشی داشته باشین بوووووس
مامان پارسا جون
4 مرداد 90 22:40
سلام خانومی خوبی؟ مرسی از ابراز محبتت خیلی با احساس نوشتی گلم
سيدمهدي
7 مرداد 90 6:23
با نام و ياد خداوند . سلام. خواهــــــــر گلم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــا خوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ميشم بياي