آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

حرفهای خودمونی

1390/2/18 2:04
نویسنده : فرزانه
664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم  

امروز میخوام خیلی خودمونی ودور از جملات ومتنهای آنچنانی باهات صحبت کنم از همه چی برات بگم  و از همه جا

آنیسای نازم من و.بابا کامران  هردومون بچه های آخر خانواده ایم من اصفهان بزرگ شدم و بابایی آبادان

دست تقدیر مادوتارو سرراه هم قرار داد وما باهم ازدواج کردیم  وبعداز 5سال شدیم مامان وبابای یه فرشته ناز  به نام آنیسا

ما بنا به شغل بابایی مجبوریم اینجا زندگی کنیم .اینجا خوبه .همین که درکنار هم هستیم وشادیم خداروشکر ولی من دلم میخواد تک دخترم توی یه شهری بزرگ بشه با آب وهوای بهتر وامکانات بیشتر و.....البته بابایی قول داده که تمام تلاششو بکنه  تا انتقالی به اصفهان رو بگیره آخه همه اعضای خانوادمون اصفهانند

عزیزم .همیشه خدارو شکر میکنم به خاطر وجود نازتو .ازروزی که اومدی زندگیمون خییییییییییییلی تغییر کرد درسته تا مدتی حال مامانی خوب نبود ولی الان خداروشکر همه چی آرومه

میخوام از کارهات .چیزهایی که دوست داری .شیطنت های نازت .از کلمه های درهم برهمی که میگی از خنده هات و........ بگم

گل دختر من این روزها راه میره (که حتما متنشو برات مینویسم) نانای میکنه .منو باباشو میبوسه(لحظه بوسیدن تو زیباترین وبهترین لحظه عمرمه) بای بای میکنه .دس دسی  میکنه و...

از غذاها سوپ وآش روخیلی دوست داری نون وپنیر وهم بالذت فراوان مبخوری  هندوانه خیلی دوست داری ولی از موزوسیب  وپرتقال هم بدت نمیاد کیک خییییییییییییلی دوست داری البته باشیر. جوجه کباب دوست داری وبستنی رو با عشق میخوری .قربونت برم عزیز مامان  به شله زردو شیربرنج علاقه خاصی داری  و حلوا شکری رو وقت اولین بار بهت دادم با لذت فراوان خوردی

لغتنامه خاصی داری مامان .بابا .دد . نینی ووقتی یه چیزی رو میخوای مدام من من میکنی

عزیزم ازوقتی تورودر وجودم حس کردم دیوانه وار عاشقت شدم و هستم .هیچ وقت فکر نمیکردم مادر بودن اینقدر لذت بخش باشه ومن کودکم رو اییییییییییییییییییییییییییییییییینقدر دوست داشته باشم 

دلبرکم من همیشه دعا میکنم واز خدای بزرگ ومهربون میخوام که بهترین تقدیر رو برامون رقم بزنه وهر چه که مصلحت ما دراون هست بر سر راهمون تو زندگی قرار بده .توهم دعا کن چون تو پاک ترین خلق خدایی وتمام وجودت سرشار از خوبی وپاکیست

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بوسه من به تو کوچکترین نشانه عشق من به توست  پس میبوسمت ازته دل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان روان شناس
18 اردیبهشت 90 1:05
الهی قربونش برم که همه چی دوست داره
مامان فرشته
18 اردیبهشت 90 1:30
سلام عزیز دلم خدا این فرشته پاکو براتون حفظ کنه آنیسای مهربون خاله برای منم دعا کن فرشته نازم بوسسسسس
مامان ماهان
18 اردیبهشت 90 9:05
سلام گلم به به چه دختر خوش سلیقه ای و آفرین به مامانی خوب و مهربون که ای چیزای خوب و نوشته بوسسسسسس برای آنیسای نازم
سارا
18 اردیبهشت 90 9:28
سلام آنیسا جون به به خاله چه غذاهایی دوست داری آفرین خوشگل خاله
مژگان
18 اردیبهشت 90 10:09
سلام عزیزم نی نی نازی داری خدا براتون نگه داره
مریم
18 اردیبهشت 90 10:49
سلام قربون اون دخمل ناز با مامانیش بوسسسسسسس تازه فهمیدم ما هم استانی هستیم چقدر عالییییییییییی
مامان حسین
18 اردیبهشت 90 11:04
سلام عزیزم خوبی ؟؟؟؟؟ پس اصفهانی هستی خانمی .همشهری هستیم.انشا.. هرجا هستی شاد و در کنار همسر و دخملت سالم و سلامت زندگی کنین.خوشحالم یه همشهری پیدا کردم
رعنا (مامان سیما)
18 اردیبهشت 90 15:48
سلام گلم احساست مادرانه ات رو به زیبایی بیان کردی امیدوارم به زودی زود کار بابایی آنیسا جون درست بشه و بتونید پیش خانوادتون زندگی کنید
رز
19 اردیبهشت 90 9:44
سلام عزیزم از لطف بی نهایت شماو آنیساجون ممنونم احساسات مادرانه بسیارزیبایی داری بهترینها رو برای خانواده گرم و صمیمیتون آرزومندم پاینه باشید آنیسا جونو ببوس
مامان روژین
20 اردیبهشت 90 9:09
سلام گلم. از ته دل آرزو میکنم هر چه زودتر کار بابایی درست بشه . آخه با هم همدردیم . بوس برای آنیسا جون و مامان گلش.
مامان هوراد
20 اردیبهشت 90 9:32
سلام خیلی زیبا و ساده گفتی خیلی به دلم نشست منم توی شهری که زندگی میکنیم غریبه هستم گاهی اوقات هوراد یک کارهایی میکنه گریم میگیره دلم می خواست خانواده من هم بودند بزرگ شدنش را می دیدند بوس بوس
دایی نیما
20 اردیبهشت 90 13:36
واااااااای چقدر خوشتل شده این دختره . قدووووووووووو
مامان باران
22 اردیبهشت 90 22:31
سلام انیسا جون و مامان مهربونش ممنون که من و دخترم باران سر زدید . انیسا خانم خیلی نازو خوردنیه خدا واستون نگه داره . راستی شما الان ساکن کجا هستین؟
مامان ال آی
24 اردیبهشت 90 9:31
سلام به آنیسا جون ومامان فرزانه . بالا خره موفق شدم براتون کامنت بذارم .چون اصلا بخش" نظر دهید :" باز نمی شد . وزن ال آی جان درحال حاضر 10/800 هست .منم یه سوال دارم .آنیسا جون راه می ره ؟
مامان غزل
25 اردیبهشت 90 8:47
سلام عزیزم. خدا نی نی گلتو برات حفظ کنه.
مامان ال آی
25 اردیبهشت 90 12:01
سلام .مگه وزن آنیسا جون چنده .منم احساس میکنم قد دخترم کوتاه هست .راستی آنیسا چندتادندون داره .؟
مامانی شیما وحدیث
27 اردیبهشت 90 16:39
سلام مامان آنیسای عزیز.خیلی قشنگ نوشتی .ازخدای مهربون میخوام که به هرچی که دوست داری برسی .ای قربون آنیسا جون برم بااین روسری بستن خیلی خوردنی شده . به ماهم سربزن
مامان مهرسا
28 اردیبهشت 90 15:09
ایشالا کار بابای آنیسا جون درست بشه و برید هموجا که دوست دارید