آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

سیزده ماهگی

1390/2/12 14:01
نویسنده : فرزانه
876 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسای دوست داشتنی ام

***سیزده ماهگیت مبارک*** 

niniweblog.com

سیزده شاخه گل رز تقدیم به تو که سیزده ماه با تمام کوچکیت دنیای بزرگ من شدی

سیزده شاخه گل مریم هدیه به توکه سیزده ماه مرا از تنهایی درآوردی وبا لبخند های زیبایت معنی عشق را به من فهماندی

سیزده شاخه گل زنبق نثارتو که سیزده ماه چون گلی در باغ دلم نشستی وطراوت وشادابی را برایم ارمغان آوردی

سیزده شاخه گل نرگس هدیه به تو فرشته کوچکم که سیزده ماه  درکنارم خندیدی ولذت مادر بودن را به من چشاندی

سیزده شاخه گل اقاقیا روی سرکوچکت میریزم که سیزده ماه است برکت را به خانه ام آوردی

سیزده شاخه گل شقایق را تن پوش بدن زیبا ودوست داشتنی ات میکنم که سیزده ماه  هروز با درخشش زیبای چشمان معصومت شاداب از خواب برخواستم

سیزده شاخه گل یاسمن رااز برای تو تاج گلی میکنم وبرسرت مینهم که سیزده ماه  تمام عطروبوی زندگی ساده ام را بهاری کرده ای

وبالاخره سیزده شاخه گل لاله را دراین ماه زیبای خدا درزیر باران به تو خواهم داد که سیزده ماه است به مهربانی باران شبهای بی ستاره ام را  آرامش بخش کردی

niniweblog.com

عزیزم با تمام وجودم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مامان زهرا نازنازی
12 اردیبهشت 90 2:46
مبارک باشه
مامان
12 اردیبهشت 90 3:42
سلام خوشکله مبااااااااااااااااارکه
مامان ماهان
12 اردیبهشت 90 8:14
مبارک باشه آنیسای قشنگم الهی خدا همیشه حافظ تک گل باغچه زندگیت باشه
مژگان
12 اردیبهشت 90 9:54
تبریک عزیزم
الهام
12 اردیبهشت 90 10:12
سلام من مامان پارسا هستم وبلاگ زيبايي داريد . اگه ممكنه به من هم ياد بدين كه چطوري آيتم محاسبه سن را در بالاي وبلاگ اضافه كنم . مرسي
مامان قندعسل
12 اردیبهشت 90 10:29
13ماهگیت مبارک عزیزدردونه ی خاله
رز
12 اردیبهشت 90 22:26
مبارک باشه هزارساله بشی خاله جون دوستون دارم
آرزو
13 اردیبهشت 90 2:19
سلام عزیزم متنت خیلی قشنگهمبارک باشه عروسک خانوم
مامان محمد پرهام
13 اردیبهشت 90 13:22
خیلی ناز نوشته بودی عزیزم خدا برات حفظش کنه انشااله در ضمن سیزده ماهگیش هم مبارک
مریم
13 اردیبهشت 90 15:42
سلام مامان آنیسا هزار بار مبارکه عزیز دل خاله
مامان حسین
13 اردیبهشت 90 16:48
مبارک باشه گلم اینم 13 تا بوس سفت به انیسا جون
مامان پاتمه
14 اردیبهشت 90 8:19
سلام ممنون که به ما سر زدین چه دخمل نازیییی دارین خدا حفظش کنه و 13 ماهگیش مبارک بازم پیش ما بیاین
سارا
14 اردیبهشت 90 9:12
سلام گلم سیزده ماهگیت مبارکککککککککککککککککککک امیدوارم صد ساله شی عزیزممممممم
زينب عشق مامان و بابا
14 اردیبهشت 90 14:17
13 ماهگيت مبارك گل دختر
رعنا (مامان سیما)
14 اردیبهشت 90 20:53
سلام آنیسای خوشگل سیزده ماهگیت مبارک ایشاللا همیشه صحیح و سلامت باشی و مایه افتخار مامان و بابا بووووووس
فرشته جون جونی کیمیا
14 اردیبهشت 90 21:35
به به به لذت بردم از متن زیبای هم استانی عزیز کیمیا آنیسای نازگل ماشاالله برای خوشگل خانم اسپنددود کنید لطفا مرسی که به ما سرزدید 13ماهگیش مبارک الهی130 سالگیشو ببینین بوس بوس
خاله مریم
15 اردیبهشت 90 9:02
یه عالمه خوش به حالتون... اول به خاطر اینکه نی نی تون به دنیا اومده، دوم به خاطر ینکه اسم داره و اسمشم خیلی قشنگه، سوم به خاطر اینکه انقدر نازه، و الاماشااله... به وبلاگ نی نی ما هم اومدی در مورد اسم نی نی نظر بده، پست قبلیمه... انشااله آنیسا همیشه سالم و سرحال باشه. بوس بوس برای نی نی تون
سارا
15 اردیبهشت 90 9:20
سلام فرزانه جونم خوبی؟گل دختر ما چطوره؟
مامان مهرسا
15 اردیبهشت 90 12:28
آنیسا جون مبارکه تولد 13 ماهگیت انشاالله 113 ساله بشی گلم
مامان روان شناس
16 اردیبهشت 90 19:28
مبارکه آنیسا جون فرزانه جون معنی آنیسا چیه؟؟؟؟/
فرشته جون جونی کیمیا
16 اردیبهشت 90 22:26
سلام خانمی من که خیلی بازدید میکنم وازدیدن عکسای انیساجون لذت میبرم ولی یکی دوبار عکسای کیمیا جونو گذاشتم ولی متاسفانه عکسها میرن نمیدونم اشکال کارم چیه آنیسای زیبا را ببوسید
مامان روژین
17 اردیبهشت 90 2:32
سلام . 13 ماهیگی دختر گل مبارک باشه . وایییییییییییییییی . چجوری اینقدر قشنگ می نویسی ؟؟؟؟؟؟؟؟
مونا (مامان النا )
17 اردیبهشت 90 10:33
مبارکت باشه عزیزم ایشالله همیشه درکنار هم خوب و خوش و سلامت باشین
ناردونه
18 اردیبهشت 90 2:37
http://irbanoo.ir
آوين
18 اردیبهشت 90 14:49
سلام عزيزم 13 ماهگيت مبارك خوشحالم كه خوبي در ضمن فرزانه عزيزم ميشه خواهش كنم بهم بگي عكساي آنيسا جون را از كدوم سايت درست ميكني