آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

ازشیر گرفتن آنیسا گلی

1390/12/13 3:03
نویسنده : فرزانه
7,710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم 

بالاخره بعد ازکلی دلهره ودلواپسی واستفاده از تجربیات دیگران تصمیم گرفتم تو رو از شیر بگیرم درست پنج شنبه هفته قبل در تاریخ 4 اسفند وقتی صبح از خواب بیدار شدیم با یه ترفند ساده دیگه بهت شیر ندادم دوروز اول چون بابایی توی خونه بود وباهات کلی بازی کرد زیاد بهونه نگرفتی ولی شب و روز سوم از بس گریه کردی کلافه شدم .بهت حق میدادم مامانی چون تورو از بهترین خوراکی زندگیت محروم کرده بودم برای همین هم سعی میکردم  باهات با ملایمت ومهربونی زیاد تری رفتار کنم .الان بعداز تقریبا نه روز هنوز هم گاه گاهی بهونه میگیری ولی هم من وهم بابایی سعی میکنیم سرت رو با چیز دیگه ای گرم کنیم .عشقم توی همین چند روز اشتهات خیلی بهتر شده ومن ازاین بابت خیلی خوشحالم .پروژه های بعدی از پوشک گرفتن تو وتنها خوابیدنت توی اتاقته که امیدوارم اونها رو هم با همراهی تو با موفقیت به انجام برسونیم .

تمام آرزوی من بزرگ شدن تو وشکوفا شدنت در بهترین شرایط است .عزیزم تو برای ما  تمام دنیایی .همیشه خندان وشاد بمان چون ما با دیدن چهره شادت همیشه جوان میمانیم 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (44)

مامان تارا و باربد
13 اسفند 90 8:16
آخه حتما برا شما هم خیلی سخت بوده به هرحال موفقیت اولین مرحله رو تبریک میگم همیشه شاد و سلامت باشین
مامان یسنا
13 اسفند 90 17:12
سلام واقعا خسته نباشید میگم بهتون کارخیلی خیلی سختیه ازشیرگرفتن. دلم واسه انیسا خیلی تنگ شده ها اخه چرا دیر به دیر عکس میذاری من و یسنا ی من انیسارو از اینجا میبوسم


مامان ال آی
15 اسفند 90 12:34
سلام فرزانه جون . من 25 دیماه الی رو از شیر گرفتم دو هفته خیلی اذیت شدیم به قول شما دو پرو ژه ی بعدی مونده . تبریک میگم بهت . آنیسا خوشکل رو ببوسین .
مامان نوژا
16 اسفند 90 8:46
وای چقدر سخت.امیدوارم همه مراحل به خوبی پیش برن
مامان ماهان
16 اسفند 90 15:33
تبریک میگم عزیزم پروژه خیلی سنگینی رو پشت سر گذاشتی موفق باشی گلم
رعنا(مامان سیما سادات)
17 اسفند 90 8:04
سلام فرزانه جون تبریک می گم واقعا مرحله خیلی سختی رو پشت سر گذاشتین.امیدوارم که در پروژه های بعدی هم موفق باشی.البته من که فعلا نتونستم موفق بشم راستی به ما هم سر بزنید انقدر بی وفا نباشید بوووووووووووس برای آنیسای خوشگل و ناز
آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 18:54
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان هامان
21 اسفند 90 21:50
سلام عزیزم موفق باشی امیدوارم پروژه های بعدی رو هم با موفقیت پشت سر بزاری
سمانه مامان پارسا جون
22 اسفند 90 21:30
آخی عزیزدلم آنیسا جونم دیگه خانوم شده گل شده مبارکه
محمد گیان
23 اسفند 90 13:26
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک
مامان سید کوچولو
23 اسفند 90 16:56
کجایین؟ چه خبر از دخترمون؟
مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 16:37
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .
الهام مامان رامیلا
29 اسفند 90 13:15
_________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ _______________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ هر سال شروع قصه ایست قصه ات بی غصه باد
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:42
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک
مامانی شیما وحدیث
1 فروردین 91 2:51
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد . . . نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . . و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . . و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . . و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد ............................... هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز با آخرین پست سال به روزم ومنتظر جضورسبزت
مامان طهورا
6 فروردین 91 9:17
سلام عزیز دلم. عیدت مبارک.عید دختر نازت هم مبارک. یه سوال.نخندی بهم ها! از شیر که گرفتیش برای خودت سخت نبود؟یعنی دلت تنگ نمیشه واسه اون روزا که شیرش میدادی؟ من همش میترسم طهورا که دوساله شد و خواستم از شیر بگیرمش خودم دق کنم!
مامان نائیریکا
9 فروردین 91 6:12
سلام.سال نو مبارک.ببخشید که دیر اومدم آخه مسافرت و مهمونی رفتن و مهمونی دادن و.... اامیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید.
مامانی درسا
12 فروردین 91 1:11
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد باشی وسالم
مامان هوراد
13 فروردین 91 13:25
سلام عزیزم سال نو بر شما و خانواده مبارک باشد امیدوارم سالی سرشار از شادی و برکت داشته باشید.
مامان ماهان
16 فروردین 91 16:29
سلام کجایین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
تينا
17 فروردین 91 8:39
آنيسا جان ناز نازي انشااله همبيشه سالم باشي و شاد
مامان حسین
19 فروردین 91 14:20
سلام خوبین سال خوب و شادی داشته باشید
مامان پرهام
6 اردیبهشت 91 13:21
موفقیت بزرگیه تبریک می گم
لیلا
13 اردیبهشت 91 2:29
عزیزم حتمآ خیلی سخته.... به هر حال تبریگ میگم...منم خیلی دلواپس این روزم... بدو بیا ما آپیم...
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 9:13
سلام خانومی . تبریک . منم پسرمو با کلی مکافات عید امسال از شیر گرفتم. حالا مونده پوشک گرفتن
آرزهای رنگی
13 اردیبهشت 91 20:48
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان .اگر مایل باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم ویا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتان هستم موفق باشید
مامان احسان
19 اردیبهشت 91 12:09
بسلامتی مبارکه از شیر گرفتن گل دخترت..
لیلا
23 اردیبهشت 91 2:04
روزت مبارک بهترین همسر دنیا.... بدو بیا ما آپیم.....
فهیمه مامان پرهام
23 اردیبهشت 91 16:34
کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
فهیمه مامان پرهام
24 اردیبهشت 91 6:42
شما کجائین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیاین یه خبری از خودتون بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم دیروز اومده بودم برات کامنت بذارم اما نشد: کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
سیدمهدی
27 اردیبهشت 91 19:21
سلااااااااااااااااااااام من اومدم یه کم دلم برای انیسا جان تنگ شده بود ماشاالله چه خانمی شده هزار ماشاالله
ثمین
29 اردیبهشت 91 19:25
سلام! یکی از کاربران ژورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
محیا کوچولو
4 خرداد 91 15:36
چرا نیستید پس خاله
لیلا
7 خرداد 91 0:57
بدو بیا ما آپیم...
فهیمه
17 خرداد 91 19:59
کجائین آخه؟ _____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
عطیه
18 خرداد 91 21:56
سلام تازه 15 دقیقس که وارد وبلاگ شدم اما تو اولین نگاه به عکس انیسا جون عاشقش شدم شه دخمل نازی از این به بعد زیاد بهتون سر میزنم تو رو خدا همین که دیدیش ی بوسش کن از طرف من بعد هم بگو از طرف خاله عطیه عاشق تو
مامان هوراد
25 تیر 91 12:21
واقعا تبریک می گم این چند مرحله واقعا مهم هستند انشالله همیشه شاد و موفق باشید
مرضیه مامان فاطمه
9 مرداد 91 10:50
با عکسهای تولد چهار سالگی آپم
لیلا مامان آرمین
10 مرداد 91 18:31
سلام خاله جون پسر من توی مسابقه شرکت کرده میشه بهش رای بدید؟یه سر به وبلاگمون بزنید اگه میشه
elena
11 مرداد 91 1:50
سلام مامان خوش سلیقه به وبلاگ منم سر بزن چیزای خوبی برای کودک نازنینت پیدا می شه
گیلدا
22 مرداد 91 12:15
سلام عزیزم.راستش من هم النا رو یه دو روزی از شیر گرفتم بعد مریض شد.وقتی از بزرگترها پرسیدم گفتند که بچه رو تو فصل گرما نباید از شیر بگیری چون واقعا خطرناکه .خلاصه پشیمون شدم .تا مهر صبر می کنم بعد از شیر می گیرمش
نویسنده
24 مرداد 91 11:58
کجایید؟میشه بگید چرا دیگه نمینویسید؟
مامان هامان
25 مرداد 91 11:46
سلام دوست خوبم خیلی دلمون تنگ شده چرا ازتون خبری نیست؟ کجایین
مونا (مامان النا)
5 شهریور 91 17:29
کجایین؟ چرا اینقدر کم پیدایین؟ از دخترمون چه خبر؟ بیا خبر بده