آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

سفر

1390/6/6 13:37
نویسنده : فرزانه
6,485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی ناز ودوست داشتنی من

الان که دارم این مطلب رو برات مینویسم تو در خواب نازی .امروز من وتو باز هم برای یکی دو هفته میریم اصفهان .تاهم آب وهوایی عوض کنیم وهم تو یک چکاپ کامل بشی آخه داری وارد 18 ماهگی از زندگیت میشی واین آزمایشات برای سلامتیت لازمه .بابایی با مانمیاد .چون خیلی کار داره .

خییییییلی خوشحالم .چون دوباره تک تک اعضای خانوادمو می بینم بی نهایت دلتنگشونم وبرای دوباره دیدنشون لحظه شماری میکنم .اونا هم دلشون برای من وبالاخص تو تنگ شده .امیدوارم بهمون خوش بگذره

بعدا سعی میکنم تک تک خاطرات این سفررو ثبت کنم تا من وتو همیشه یادمون بمونه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مامان نو‍ژا
6 شهریور 90 9:06
khosh begzare beheton
مریم
6 شهریور 90 10:06
سلام عزیزم امیدوارم خیلی خیلی بهتون خوش بگذره بوسسسسسسسسسسس برای آنیسای قشنگم
مامان پریا
6 شهریور 90 10:07
خوش بگذره جای ما رو خالی کنین
مامان هوراد
6 شهریور 90 13:49
سلام به آنیسا خانم و مامان گلش عزیزم خوش بگذره خمیشه به سفر های خوب خوب منتظرتیم
مامان قندعسل
6 شهریور 90 16:58
سفر خوش
فهیمه مامان پرهام
7 شهریور 90 5:51
ـــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ما هم می خوایم بیایم اصفهان ولی نمی دونم دقیقا" کی بشه؟ امیدوارم بتونیم همدیگه رو ببینیم. به هر حال سفرتون خوش
مامان ماهان
7 شهریور 90 9:40
خووووووووووووووش بگذره خانمی دیدن خانواده واقعا لذت بخشه قدر بهترین لحظات زندگیتو بدون الهی همیشه خوش باشین
مامان پارسا جون
7 شهریور 90 10:46
سفر بهتون خوش بگذره عزیزم خوش باشید
رز
7 شهریور 90 11:36
سلام عزیزم سفرتون به سلامت خوش بگذره امیدوارم آنیسا جون هم سالم و سرحال و سلامت باشه می بوسمتون دلمون تنگ می شه
مامان مهرسا
7 شهریور 90 13:46
ایشالا به سلامتی برید و برگردید
سودابه
8 شهریور 90 1:21
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
محمد گیان
8 شهریور 90 11:13
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. عیدتان مبارک
مامان حسین
8 شهریور 90 11:45
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان... پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان ریحانه
8 شهریور 90 11:46
سلام خوش بگذره بهتون عکس یادتون نره
مامان ریحانه
8 شهریور 90 12:10
سلام کم کم غروب ماه خدا ديده مي شود صد حيف ازين بساط که برچيده مي شود در اين بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسي ست که بخشيده مي شود
الهام مامان رامیلا
8 شهریور 90 16:50
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ عیدتون مبارک خوش بگذره سفر
ثمين
9 شهریور 90 0:34
سلام عزيزم. عيدتون مبارك پيش ما هم بياين
مامانی شیما وحدیث
9 شهریور 90 4:40
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانتان وهزارگل پیشکش قلب باصفایتان .عید سعیدعید فطر برشما وخانواده ی محترم مبارک مامان آنیسا جون امیدوارم این سفر بهتون خیلی خیلی خوش بگذره
سيدمهدي
9 شهریور 90 7:09
سلام خواهر گلم عيدت مبارك غيبت داري هااااا . ولي اميدوارم هر جا كه هستي سالم و سلامت باشي ايشالله از سفر برگشتي حتما سر بزن خوشحال ميشم
لیلا
9 شهریور 90 10:04
سفر خوش بگذره گلم....می بوسمتون
مامانی یاستین
9 شهریور 90 17:49
سلام خانمی دیگه حالی از ما نمیپرسی!!!! عیدتون مبارک،سفر بی خطر،خوش بگذره
مامان نائیریکا
10 شهریور 90 6:02
اصفهان خوش بگذره
مامان محمدرضا
11 شهریور 90 19:37
بابا محسن
12 شهریور 90 11:50
خوش باشید . انشالله به سلامتی برگردین
مامانی سید پارسا
13 شهریور 90 20:28
خوش بگذره.. بابا وقتی مشکلی نداره چکاپ چییییه؟ اذیت نکنین بچه رو
مامان گیسو
15 شهریور 90 2:54
فرزانه نازنینم امیدوارم سفرت بی خطر باشه و حسابی بهتون خوش بگذره بوسسسسسسسسس
محيا كوچولو
19 شهریور 90 22:26
سلام من محياهستم من متولد اصفهانم ايشالله خوش بگذره منتظر ديدار شما هستم
طهورا
1 مهر 90 8:22
دوهفته... خوش به حالت که رفتی مسافرت.من دلم خیلی گرفته.خیلی دوس دارم برم یک طرفی یه آب و هوایی عوض کنم...
عمو روحانی
10 مهر 90 14:30
سلام .خدا آنیسا جون رو براتون حفظ کنه وهمیشه شیرین بخش زنگیتون باشه .ممنون از حضورتون وابراز لطفتون . مارو جزو پیوندهاتون قرار بدین تا دیگران هم از مطالب ما بتونن استفاده کنن وشما در انتشار این مطالب سهیم باشید . موفق باشید در جوار بارگاه رضوی نایب الزیاره شما خوبان خواهم بود .