آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

سالگرد عقد

1390/5/9 3:32
نویسنده : فرزانه
4,352 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به همسفر راه زندگیم .همسر مهربانم

niniweblog.com

niniweblog.com

هفت سال پیش درچنین روزی .در یک روز گرم تابستونی .نهم مرداد ماه سال هزاروسیصدوهشتادوسه  .من وتو در حضور همه وبا عشق فراوان سرسفره عقد نشستیم وبه هم بله گفتیم.بله گفتیم که تا یک عمر عاشق هم باشیم وزندگیمون رو آغاز کنیم بر مبنای سه چیز .ایمان صداقت وعشق .

من وتو قرار گرفتیم اول راه  زندگی مشترک .از صفر شروع کردیم وبدون هیچ کمکی .فقط با توکل به خدا.تو رفتی جلو .من هم آمدم پا به پایت .لحظه به لحظه  .درکنارت.شانه به شانه وتمام مشکلات رو به جان خریدیم .با زندگی نجنگیدیم بلکه اون رو ساختیم .ذره ذره . کم کم .با دستهای خالی ولی با عشق وهمتی فراوان .من به تو ایمان داشتم وتوشدی تکیه گاه من در طول مسیر این هفت سال .راه سخت بود ولی تلاش من وتو برای  رسیدن به هدفمون را ه رو هموار میکرد ومشکلات رو آسان .عشق ما تمام زشتی ها رو زیبا کرد.تمام راه رو گلستان وتمام بدیها را خوب.....

امروز هفت سال از اونروز میگذره ومن وتو  با لطف خدا وکمک همدیگه .همه چیز داریم . من درکنارتو وتو  برای من با عشقی بزرگتر وزیباتر.مهمتر ازهمه .فرشته کوچکی به نام آنیسا کنار ماست که با لبخند های شیرینش ادامه راه رو برامون آسون تر میکنه ودوست داشتنی تر .

هنوز راه ادامه دارد .راهی طولانی واهدافی والاتر وبزرگتر برای من .تو وآنیسا . اطمینان کامل دارم بقیه راه پر فرازونشیب زندگی زیباتر خواهد بود چون ما عشششششششششششششقی بزرگتر داریم وامیدی بیشتر .

همسر عزیزتر ازجانم میخواهم بگویم هنوز هم  قدم به قدم پا به پایت می آیم ودر کنارت خواهم ماند تا گل زندگیمان به ثمر بنشیند ومن وتو شاهد لحظه لحظه شادی وخوشحالی اش باشیم .عزیزم ازتو یک دنیا ممنونم که در این چند سال با تلاش فراوان محیطی امن .آرام  و شاد برایم به وجود آوردی ونگذاشتی ناملایمات زندگی چهره ام را غمگین کند   . توبرای من دنیایی ساختی زیبا وشاد وآسمانی صاف .آفتابی ودل انگیز .به خاطر همین میخواهم عاشقانه به تو بگویم.

تورا بابی مثالی دوست دارم

تورا ازبس زلالی دوست دارم

اگر چه شاخه ای ازگل ندارم

تو را بادست خالی دوست دارم

 

niniweblog.com

قشنگ ترین صدای زندگی صدای تپش قلب توست پس برای ما بمان وبدان که عاشقانه دوستت داریم

فرزانه وآنیسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

maman nuzha
9 مرداد 90 8:54
tabrik migam ishala 10000000 sal dar kenare ham bashid.khoshbakht va saadat man
محمد مسعود
9 مرداد 90 15:25
سلام مبارك باشه صدمين سالگرد ازدواجتون را جشن بگيريد ممنون به ژسرم سر زديد بازم تشريف بياريد
بابا محسن
10 مرداد 90 8:45
چه زیبا نوشتید مبارک باشه ... معمولا سالگرد عقد را آقایون بیشتر از سالگرد جشن عروسی دوست دارن و شما هم نکته بین هستین ...
الهام مامان رامیلا
10 مرداد 90 11:49
جویند همه هلال و من ابرویت / گیرند همه روزه و من گیسویت از جمله ای دوازده ماه تمام / یک ماه مبارک است ، آن هم رویت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد . . مبارک باشه
مامان ماهان
12 مرداد 90 9:42
مبارکههههههههههههههههه عزیزم الهی که سالیان سال کنار هم باشین
مامان نازنين
15 مرداد 90 1:53
سلام دوست جون ايشالله عشقتون هر سال بيشتر از پيش باشه مباركتون باشه دختر نازتون رو ببوس
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 7:28
شرمنده ولی با تاخیر : مباررررررررررررررک خوشبخت و شاد باشین
مامان روژین
21 مرداد 90 23:06
سلام فرزانه جون . تبریک میگم . الهی که 120 سال برای همسرت به همین ترتیب ابراز عشق کنی و خوشبخت باشی . آنیسا جونم رو ببوس . دلم براتون تنگ شده بود . از این به بعد باز هم مثل گذشته هستیم در خدمتتون.