آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

خاطرات

1389/12/15 1:55
نویسنده : فرزانه
471 بازدید
اشتراک گذاری

تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده

به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم

به جای شمع غمهایت را به آتش میکشم و هدیه ام قلبی است کوچک

دختر گلم میخواهم تک تک روزهای  زندگیتو دراین وبلاگ ثبت کنم تا همیشه یادم باشد که چگونه مثل گلی زیبا در باغچه زندگیمان پرورش یافتی وهرروز شیرین ترازروزقبل به زندگی من وبابا کامران معنادادی.

عزیزم میخواهم بنویسم که ما سه نفرچه قدردرکنار هم خوشحالیم واززندگی درکنار هم لذت میبریم. گلم هروقت بزرگ شدی توهم ادامه این خاطرات را ثبت کن امیدوارم من و کامران بتوانیم به درستی از این هدیه باشکوه پروردگار مراقبت کنیم آنطور که شایسته توست

 

 

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)