آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

رویش دندانها وتعطیلات عید

1390/1/25 1:40
نویسنده : فرزانه
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .آنیسای قشنگ ونازم

میدونم خیلی دیره ولی این خاطره اونقدر برام شیرین ولذت بخشه که همیشه برام تازست اون یکی از بهترین لحظات عمرمه ...دندان درآوردن تو که همزمان شد با مسافرت نوروزی ما

niniweblog.com

عزیزم ما ۲۴اسفند ۸۹ ساعت ۵صبح به سمت اصفهان حرکت کردیم خیلی شاد بودیم چون بعد از چند ماه داشتیم به دیدن خانواده هامون میرفتیم توی راه تو خیلی بیقراری کردی وبه هر سه مون خیلی سخت گذشت ولی تمام سختی راه بادیدن تک تک اعضای خانواده وبچه ها از تن من یکی در اومد  اونا هم با دیدن تو کلی ذوق کردن ویکی یکی تورا بغل میکردن وفردای اونروز وقتی خاله افسانه داشت بهت غذا میداد گفت دندونهای آنیسا در اومده اولش باورم نشد ولی بعد که خودم دیدم کلی ذوق کردم وتا جایی که میتونستم از ته دل بوسیدمت .بعد به بابا کامران گفتم واون هم دوتا بوس جانانه بهت کرد

عزیزم تو تا اتمام تعطیلات عید هفت تا دندون سفید خوشگل درآوردی.درسته خیلی اذیت شدی ولی در عوض ۷تا مروارید سفید توی دهانت داری که هر وقت میخندی چهره تو زیبا تر میشه

امسال هفت سین نوروزی ما ۷تا دندون خوشگل وناز توی دهان تو بود امیدوارم تا پایان سال سه تایی درکنار هم از زندگی لذت ببریم

دختر گلم دوست دارم لحظه به لحظه در کنارت باشم در شادی وغم .دوست دارم با تو خاطرات زیبایت را بنگارم وروزی از خواندن دانه دانه اش لذت ببرم .دوست دارم به تو بیاموزم  ایمان را.عشق ودوست داشتن را .گذشت را .قناعت را .پاک و صادق بودن .دوست دارم به تو بیاموزم که روی پاهایت خودت بایستی وبه هیچکس جز خدا توکل نکنی .دوست دارم نشانت دهم راه را از چاه .خوب را از بد .زشت را از زیبا.بدی را ازخوبی و.......که اگر روزی من از پیشت رفتم مقتدرانه واستوار وبا ایمان کامل روی پاهایت بایستی وزندگی را بسازی که فردا از آن توودر دستان لایق توست

niniweblog.com

تا رسیدن به تک تک آرزوهایت وآرزوهایم از تمام توانم بهره میگیرم ودر پناه ایزد منان وپپشتیبانی پدرت در کنارت میمانم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان ماهان
24 فروردین 90 8:32
آنیسا جون دندونات مبارکه الهی حتما خیلی اذیت شدی
رز
24 فروردین 90 9:30
مبارک باشه خاله جون خداروزی رسونت باشه گلم از اینکه برگشتین من و هامان خیلی خیلی خوشحالیم دلمون تنگ شده بود
سارا
24 فروردین 90 10:51
مبارک باشه عزیزم دندونای خوشگلت ولی می دونم اونهمه دندون باهم خیلی سخته
مامان حسین
24 فروردین 90 13:13
سلام عزیزم خوبی خاله دیگه باید مواظب دندونات باشی خاله.
مامان حسین
24 فروردین 90 13:14
سلام خاله دیگه باید مواظب دندونات باشی
مامان غزل
25 فروردین 90 0:55
سلام عزیزم. مرواریدات مبارک خاله مسواک یادت نره
مامان ماهان
25 فروردین 90 9:38
بابا دلمون برای شما وخوشگل خانم تنگ شده بود
مامان هوراد
25 فروردین 90 12:54
گلم مبارک بشه بوس بوس یک عکس با مرواریدهای قشنگش بگیر بگذار ما هم ببینیم
مامان ماهان
25 فروردین 90 17:42
ممنونم از نظرهایی که میدی و باعث دلگرمی من میشی خدا آنیسای گلت و حفظ کنه یک دنیا ممنونم
آوين
26 فروردین 90 13:56
دندوناي خوشگلت مبارك عزيزم خاله اي تا اصفهان اومدي يه سري هم پيش ما مي اومدي عيد ديدني
مامان محمد پرهام
26 فروردین 90 17:01
فرزانه جون سلام تبریک میگم خانوم تر شدن ناز گلت رو دیگه از بی دندونی دراومد ولی فکر کنم بعد ها مثل من دلت برا قیافه بی دندونش تنگ بشه
نسترن
27 فروردین 90 15:18
سلام آ«یسا جون. مبارکه عزیزم. مواظب خودت باش
مامان روژین
29 فروردین 90 0:21
سلام . عیدتون مبارک . ببخشید که خیلی دیر اومدم . ولی از پیش شما یاد میگیریم دیگه . راستی دندنهای آنیسا جونی مبارک باشه و دندون فشون کردی براش ؟