آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

دفتر خاطرات من

1389/12/15 1:13
نویسنده : فرزانه
596 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز دقیقا یکسال وهفت ماه و سیزده روزاست که من وآنیسا لحظه به لحظه باهمیم

باهم خندیدیم.با هم گریه کردیم.باهم خوابیدیم.باهم بیدار شدیم. باهم مریض شدیم .باهم خوب شدیم. باهم از صداو چیزهای ترسناک ترسیدیم وباهم از زندگی لذت بردیم و....

عزیزم با حسی مادرانه وسرشار از انرژی مثبت تاآخر عمر لحظه به لحظه کنارت هستم ویاریت خواهم کرد

دختر نازم ازروزی که وارد زندگیم شدی تمام زیباییهای زندگی من در وجود پاک وبی آلایش تو خلاصه میشود چرا که نام ونگاهت طراوتی به من میدهد وصف ناپذیر.شیرینی خنده هایت لذتی به من می بخشد که حاضر نیستم با دنیا آن لحظه را عوض کنم امیدوارم همیشه همینطور پاک ومعصوم وصادق بمانی .

امروز برای اولین بار برای یک دقیقه مقتدرانه ایستادی وآنچنان ذوقی کردی گویی دنیا را فتح کرده ای  .اری دخترم تو دنیا را فتح کردی چون با تمام انرژی وتوانت ایستادی واز ته دل خندیدی

من هم از خنده تو شاد شدم وامروز را در دفتر خاطراتم ثبت کردم

آرزویم این است که روزی بر سکوهای علم ودانش وایمان با اقتدار بایستی وآن موقع هم هردو از ته دل بخندیم .تمام انرژی ام را به کار میگیرم واز تمام قوایم استفاده میکنم تا تو را به آن روز برسانم  وآنروز را هم در دفتر خاطراتم ثبت خواهم کرد تا هر وقت خواندی بدانی که چه قدر دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سارا
8 اسفند 89 13:51
وای چه مامان خوش سلیقه ای فرزانه جون به منم بگو چه جوری این عکسهای خوشگلو درست می کنی
سارا
8 اسفند 89 21:15
خیلی منونم فرزانه جون خیلی عالی بود نمی دونی چقدر ذوق زدم
رز
9 اسفند 89 8:13
چه عکسهای زیبایی مامان فرزانه
مامان هانی
9 اسفند 89 11:52
مثل همیشه خوش ذوق
رها
9 اسفند 89 12:56
فصل پرندگی ات را با دخترت سبزتر میخواهم. اسم دختر من زهراست و 12ساله است احساست منو یاد اون روزا میبره .
نسترن
9 اسفند 89 13:01
آفرین به این همه عشق وصداقت مادرانه
مامان قندعسل
9 اسفند 89 13:58
سلام فرزانه جون یه دنیا ممنون...@}; خیلی با سخاوتی و دلت بزرگه...
مامان روژین
9 اسفند 89 14:57
وقتی مامان اینقدرهنرمتد و با احساس باشه حتماً دخترکش هم دنیا رو فتح میکنه دیگه . وبلاگت خیلی قشنگ و نازه
سارا
9 اسفند 89 15:16
سلام فرزانه جونم متنت خیلی قشنگ بود یک دنیا ممنونم عزیزم بابت عکسها آنیسای خوشگلمو ببوس
سحر
11 اسفند 89 16:26
یک مادر به این گلی باید هم یک دختر گل داشته باشه.عمه تو بهترین مادر دنیایی
مامانی یاستین
12 اسفند 89 1:47
دعات خیلی زیبا بود چه آهنگ دلنوازی انتخاب کردی،منکه چند بار گوش کردم و به آرامش رسیدم و کلی هم خودم رو سبک کردم فرزانه جون میشه راهنمایی کنی که من هم آهنگ بزارم،ممنون