آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

خرید عید

1389/12/15 23:31
نویسنده : فرزانه
611 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسای نازم سلام

امشب من و تو وبابا کامران رفتیم بیرون تا خرید عیدمون رو شروع کنیم تصمیم گرفتیم تا اول از لباسهای تو شروع کنیم خیابونا وبازار خیلی خیلی شلوغ بود هر مغازه ای هم که میرفتیم پر بود از مشتری .کلی گشتیم وچندتا مغازه سرزدیم تابالاخره برای دختر نازم لباس خریدیم. عزیز  دلم این قدرقشنگ روی پیشخوان مغازه نشستی تا لباسهارو برات پرو کنم وباهاش دستمال سر وجوراب وگل سر ست کنم الهی فدات شم تو هم مثل خود من بازار رو خیلی دوست داری وکنجکاوانه مغازه هارو نظاره میکنی عزیز دل مامان امیدوارم امسال سال خوبی برای تو باشه واین لباسهای قشنگ را که عکسشم برات میذارم به شادیوتندرستی بپوشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان شایلی
3 اسفند 89 12:28
سلام.مبارکت باشه آنیسا جون.
مامان آريا
3 اسفند 89 14:17
سلام دخترت خيلي نازه خدا حفظش كنه براتون لباساشم مباركش باشه عروسك خانوم.
مامان صبا
4 اسفند 89 10:53
سلام به آنيسا جون و مامان خوبش عزيزم اميدارم 120 سال اين بهار قشنگ و زيبا رو تجربه كني و لباس نو و خوشگل بپوشي عيدت هم مبارك ايشاءالله به شما و مامان و بابا خيلي خوش بگذره
محمد گیان
4 اسفند 89 11:16
سلام مبارکه آنسا خانم تشکر بابت طراحی تقویمها من هم برای محمد درست میکنم
سحر
5 اسفند 89 0:51
الاهی فدات بشم خوش تیپ .خیلی ناز شدی از قول من ببوسیدش
خاله افسانه
5 اسفند 89 20:52
مبارکت باشه عزیزم. از طرف من ببوسیدش
مهرشاد
5 اسفند 89 20:57
انیسا.عید هم زود بیای
زندایی
5 اسفند 89 21:00
انیسا عزیزم چقدر زیبا شدی.دوستت دارم
.دایی مرتضی
6 اسفند 89 19:19
همیشه در قلب دایی هستی.دوستت دارم.لباسای قشنگت مبارکت باشه
مامان فرزانه
7 اسفند 89 1:05
سلام عزیزم لباسات خیلی قشنگه مبارکت باشه مخصوصا سارافونش
مامان ال آی
7 اسفند 89 11:34
سلام آنیسا جون من سه روز دیگه میرم تو12 ماهم .خیلی خوشحالم .می بوسمت.