آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

نظرات (20)

مامان فرشته
23 بهمن 89 14:31
آنیسای مهربونم فرشته ام اومده ازت تشکر کنه که براش گل آوردی گلی که بوی خودتو می داد ممنونم بوسسسسسسسسسسس
بابا محسن
23 بهمن 89 16:01
ممنون به ما سر زدین خدا دختر گلتون را حفظ کنه پرهام یک دختر عمه داره از خودش یک ماه کوچکتره ...خیلی اخلاقاشون با هم فرق داره...!
محمد گیان
23 بهمن 89 16:52
سلام آنیسا جان ممنون که به ما سر زدین راستی معنی این اسم قشنگت چیه
مامان آوا
23 بهمن 89 16:55
سلام عزیزم چه دخی قشنگی ایشالله همیشه سالم و شاد باشه . چه وبلاگ خوشگلی داری این قطره ها چه باحالن . بوس به دخی ناز و مامان مهربونش
مامان زهرا نازنازی
23 بهمن 89 19:32
...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
رعنا
23 بهمن 89 21:15
سلام مامان آنیسا دخترت خیلی نازه حتما از طرف من ببوسش
امي تيس
24 بهمن 89 8:22
سلام.چه خانم گلي.چه وبلاگ قشنگي.ما چند بار اومديم آبادان.يكيش همين آخرين تعطيلات 10 روز پيش بود كه حسابي هم شلوغ بود.شادباشين
مامان زهرا نازنازی
24 بهمن 89 8:36
سلام دوست خوبم . شما به یک بازی وبلاگی دعوت شده اید . منتظر قدوم سبزتان هستم . پیشاپیش از بذل توجه شما سپاسگزارم.
سحر
24 بهمن 89 10:47
چه فرشته کوچولوی نازی دارین .از قول من ببوسیدش
مامان پونا
24 بهمن 89 11:45
الهی عزیزم خیلی نازه . هزار ماشالله . فرزانه جون ممنون که به ما سر زدی ... اینجا هم بیا poona-feizy.blogfa.com
مامان غزل کوچولو
24 بهمن 89 13:35
انیسا جون خیلی نازی بوسسسسسسسسسسس
فرزانه
24 بهمن 89 14:29
سلام به مامان و دختر هم اسم من و دخترم فرزانه جون هم دخترت خيلي نازه و هم وبلاگش خيلي قشنگه ببخشيد من سرم خيلي شلوغه دير تونستم بهتون سربزنم ولي دوست دارم بيشتر باهم آشنا بشيم. من هنوز خيلي وقت نكردم به وبلاگ دخترم برسم.
مامان زهرا نازنازی
24 بهمن 89 23:55
سلام دوست خوبم . شما به يک بازي وبلاگي دعوت شده ايد . منتظر قدوم سبزتان هستم . پيشاپيش از بذل توجه شما سپاسگزارم.
مامان روشا
25 بهمن 89 11:13
چه فرشته نازی دارید
محمد گیان
25 بهمن 89 12:51
سلام آنیسا این گلها را بهت تقدیم میکنم
مامان مريم
25 بهمن 89 13:22
سلام دوست عزيز.من مامان امير مهدي و امير حسينم.خوشحال شدم از اشنايي با شما.دو وب ديگه هم دارم. اشپزي براي کودکان و تربيتي ...اموزشي که تو قسمت پيوندها لينکشون کردم سر بزن . و نظرم بذار تا بدونم و بيام سر بزنم. هر شنبه...دوشنبه...جمعه مطلب جديد ميذاروم پس سر بزن.جون واقعا نميرسم خبر کنم.فدات.مريم
مامان فرشته
25 بهمن 89 14:37
مامانی کجایی پس بیا دیگه ما منتظریم .•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. ولنتاینتون مبارک
مامان ماهان
25 بهمن 89 14:55
سلام از طرف من آنیسا رو ببوسین
رز
26 بهمن 89 7:56
خیلی وبتون قشنگه موفق باشیدآنیساجونو ببوسید