آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

غذاخوردن آنیسا

1389/12/15 1:57
نویسنده : فرزانه
536 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
...در تمام ماه
در فضای خانه .. کوچه .. راه
در هوا .. زمین .. درخت .. سبزه .. آب
در خطوط در هم کتاب
در دیار نیلگون خواب
...
خوب خوب نازنین من

آنیسای من از پایان ۶ماهگی شروع به خوردن غذا کرد

فرنی.حریره .سوپ .و.....الان گلم همه چیز میخوره.وقتی موقع ناهار وشام در کنارم مینشیند وغذا میخورد انگار   دنیا رابه من میدهند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

حراجر
19 بهمن 89 21:12
فصل حراجي ها داغ شده فرصت ها رو از دست نديد. سايت حراجر پايگاه اطلاع رساني در مورد حراجي هاي مهم كشوره، توخبرنامه ايميلش عضو بشيد خبر حراجي ها رو بهتون ايميل مي زنه. www.harajer.com
((((میلاد))))
22 بهمن 89 14:51
انیسا جان غذا به اندازه ای بخور که رشد طبیعی داشته باشی نه اینکه مثل بابات یک ابر هیکل داشته باشی. گلم بخور تا سیر بشی نه مثل بابات که میخوره تا تموم بشه
عمه فری
22 بهمن 89 18:34
سلام عزیزم قربون اون شکمت برم که حالا دیگه همه چیز میخوری
مامان رادین
22 بهمن 89 21:08
نوش جونت عزیز دلم گوشت بشه به رونت خشگل خودم
مینا
25 بهمن 89 0:05
عزیزم داری غذا میخوری ؟ چه زود بوس