آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

یک شب بدون بابایی

1390/10/15 1:38
نویسنده : فرزانه
6,087 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم 

امشب بابایی تنها رفت اصفهان وفرداشب هم قراره برگرده  آخه پسر خاله بابایی فوت کرده واون مجبور بود به خاطر مراسم به اصفهان بره .با اینکه خییییییییییلی دلم میخواست باهاش برم ولی ترجیح دادم تا ماه دیگه مدت زیادتری رو برم وبنابراین امشب من به همراه دختر خانم ناز وخوشگلم تنها هستیم .الان ساعت 1و15 دقیقه نیمه شبه وتو در خواب نازی ولی من اصلا خوابم نمیاد .توی این چند سال زندگیمون اولین شبه بدون حضور بابایی میخوابیم شاید هم برای همین بی خوابی زده به سرم وتصمیم گرفتم سری به وبلاگت بزنم وبنویسم .تا حدود1/5ساعت پیش خانم رشیدی ودختر خوبش سحر پیشمون بودن وباهم کلی گفیم وخندیدیم وتو بازی کردی وحسابی بهت خوش گذشت .بابا کامران فرداشب برمیگرده .هنوز هیچی نشده دلمون واسش تنگ شده .امیدوارم به سلامت برگرده

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 


دخترک ناز من خوب وآروم بخواب .که چهره معصوم تو در خواب وبیداری به من آرامش میده .امیدوارم خوابهای خوب ورنگی ببینی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان ریحانا
15 دی 90 1:53
ایشالا به سلامتی برگرده
سيدمهدي
15 دی 90 4:24
سلاممممم قصد فقط پرسیدن حال دوستان قدیمی وبلاگی ام بود سرافراز باشی
مامان ماهان
15 دی 90 10:23
ای جان جای همسری خالی نباشه به جای من یه بوس از اون لپای ناز آنیسا جون بگیرین
مامان حسین
15 دی 90 19:40
امید
16 دی 90 20:03
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت بهتون جواب میدم . فقط آدرس ایمیلتون برای جواب بگذارید . منتظر شما هستم .
ثمین
18 دی 90 12:12
سلاااااااااااااااااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم
abbasi
18 دی 90 13:59
سلام این درد و دل مادرانه و کودکانه وصادقانه تون با فرزند دلبندتان واقعا قابل تحسینه..
مهدی
21 دی 90 20:16
خداحفظش کنه کوچولوی نازی دارین خوشحالم که خوشبختین هموطن روزهای خوشی براتون آرزودارم
سمانه مامان پارسا جون
22 دی 90 17:11
سلام عزیزم خوبی؟ ممنون بابت تبریکت عزیزم آخی جای آقاتون خالی نباشه خیلی سخته
مامان طهورا
24 دی 90 10:40
ای جانم... عزیزم دلتنگ نباشین...
مامان ماهان
24 دی 90 15:35
سلاااااااااااااااااااام خوبین
مامان احسان
27 دی 90 9:01
امید.ارم بابای هیچ وقت تنهاتون نذاره و همیشه در کنار هم شاد باشید یه پست پر عکس از آنیسا جون بذار خیلی وقته ازش عکس نذاشتی
بابا محسن
29 دی 90 15:29
سلام - خدا رحمتش کنه - انشالله دیگه از این خبرها نشنوید . شاد باشید و ایام به کام
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:18
سلام چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد . خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین
گروه بالی گل
4 بهمن 90 18:34
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
مامان هوراد
5 بهمن 90 15:21
سلام انشالله همیشه در کنار هم سالم و شاد باشید
نانی
6 بهمن 90 10:25
مامان ماهان
7 بهمن 90 11:42
سلام عزیزم خوبی
ثمین
13 بهمن 90 12:48
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 13:04
سلام خاله جون رای گیری شروع شده امروز و فرداست به آرمین رای نمی دید؟ این هم آدرس سایت http://koodakeman91.niniweblog.com/