آنیساآنیسا، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

((( آنیسا مانند عشق)))

تولد دوست مهربون آنیسا

1390/9/26 0:51
نویسنده : فرزانه
5,025 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم سلام 

بالاخره بعداز کلی تنبلی وبی حوصلگی تصمیم گرفتم دوباره به وبلاگت سر بزنم وفعالش کنم .گل خوشگل مامان تولد یکی از بهترین دوستای خوبت بهترین بهانه برای نوشتن دوباره من بود 

پارسال وقتی نی نی وبلاگ تازه شروع به کار کرده بود تو وماهان جووووووووووونم اولین دوستای خوب همدیگه شدین .امروز سالگرد تولد این دوست ناز ومهربونه .بیا باهم همدیگه  از ته دل فریاد بزنیم واین روز به یاد موندنی رو به ماهان گلم تبریک بگیم وبراش آرزوی سلامتی. شادی وپایداری کنیم 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

ماهان گلم  تولدت مبارک . . .

niniweblog.com



 خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . . .



.

.


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

tفرشته
26 آذر 90 1:12
سلام خوبی؟ کجابودی؟نگرانمون کرده بودین خوش باشین همیشه
مامان یسنا
26 آذر 90 2:01
سلام زبونم گرفت نمیدونم چی باید بگم چقدرقشنگ نوشتی وبلاگ دختر گلت رو خدابراتون حفظش کنه ان شاالله شما اون فونهای خیلی جالب صفحه5رو ازکجاپیداکردی خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید چطوری این قالب رو گذاشتید من چندماهه این قالب رو میخوام اما نمیشه نوشته هام حذف میشه خیلی خیلی باسلیقه هستید تبریک میگم ممنونم
مامان رامیلا
26 آذر 90 2:10
سلام دختر بامزه ای دارید . خدا حفظش کنه .
مامان ریحانا
26 آذر 90 2:11
سلام خوبی کجایی عزیز تبریک میگم تولد ماهان جونو حالا چند ساله شد آقا ماهان ؟
مامان ساينا
26 آذر 90 7:17
خدا رو شكر كه دوباره تصميم گرفتيد برگرديد.مطمئنا يك روزي آنيسا جونم هم از شما تشكر مي كنه.
مامان طهورا
26 آذر 90 8:54
سلام عزیز دلم. باااااااااااااا باااااااااااااااااا چه عجب شما آپ کردین.ما که هی اومدیم به در بسته خوردیم.نمی گین دلمون براتون تنگ می شه؟
مامان هامان
26 آذر 90 10:21
خوشحالم که برگشتین خیلی منتظرتون بودمدل من و هامان براتون تنگ شده بود عکس جدید آنیسا جون رو برامون بزار درضمن تولد ماهان جون هم مبارک
مامان علي خوشتيپ
29 آذر 90 10:19
محفل آریائی تان طلائی دلهایتان دریائی شادیهایتان یلدائی پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .
الهام مامان رامیلا
29 آذر 90 14:20
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
مامان ریحانا
30 آذر 90 2:49
بدو که روز کوتاهه پاييز آخر راهه هندونه رو اوردي؟ جوجه هاتو شمردي؟ زمستون ميآد فردا مبارک باشه يلدا عزيزم
مامان گیسو
1 دی 90 2:47
سلامممممممممم عزیزم خوبی ؟ یلداتون هم مبارکککککککککک همیشه شاد باشین دوستم تولد ماهان گلم هم مبارک
ماما آنیسا
1 دی 90 8:18
چه خوب کردی اومدی آنیسا جون خوبه ؟یلداتونم مبارک
مامان ماهان
9 دی 90 19:46
سلام خیلی لطف کردی عزیز دلم واقعا راست گفتی پارسال اولین کسی که منو راهنماییم میکرد شما بودین و برای هر پستم نظر میدادین خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم من و ماهان شما و آنیسا جون رو خیلی خیلی دوست داریم